" موج سنگین روش خواب "
نوشته شده توسط : منوره السادات نمائی مرتضائی

 

 
شبها ، زودتر از نغمه ی شب ،
              موج سنگین روش خواب ،
                                                    ندا می زندم ، ...
        و من از گوش تهی ، ...
              نه صدای شب و این دعوت روزانه ی خویش
                                           می شنوم ،
       نه به جز صحبت ارواح ، سخنی می گویم ...
و من از شب ، شب پوش
         به تن بی رمق خواب زده ،
        نه فشاری آرم ،
           نه بهاری تازه ، ...
هر بار ، فقط پیله ی غفلت من ، سخت تر است ...




:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 213
|
تعداد امتیازدهندگان : 64
|
مجموع امتیاز : 64
تاریخ انتشار : 22 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حجت حصاری در تاریخ : 1389/7/30/5 - - گفته است :
سلام. ممنون از نظر لطفتون نسبت به شعرم. خال در بازی ورق به کار گرفته میشه و هر کس خال کمتری داشته باشه می بازه! من زندگی رو به بازی ثمار تشبیه کردم. منتظر شما در وبلاگم هستم.پاسخ:سلام آقاي حصاري ، ممنون از توضيحتون و اينكه به وبلاگم سر زديد

/weblog/file/img/m.jpg
نورموسوی در تاریخ : 1389/7/15/4 - - گفته است :
سلام. از اینکه میهمان من در آوای دل شدید و نظر محترمتان را مرقوم فرمودید ممنوم و آمدم تا بازدید شما را جوابی داده باشم ... از این به بعد بیشتر می خوانمتان
پاسخ:سلام آقاي نورموسوي ... خواهش مي كنم .... ممنون از شما. موفق باشيد.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: